joaa.

no hidden catch, no strings attached. just words.

Wpisy z okresu: 10.2006

Byłam chora, byłam wściekła (wiadomo).
Jestem zdrowa, jestem smutna.

Nic nie mogę, bo nic nie robię, bo nie mam siły napędowej (i przyzwyczajenia brak!!).
Hilfe, kurde.

Odpowiednia part-time job? Zaczynająca się nie wcześniej niż o 10. Mogłaby być przy czymś związanym z kosmetykami/modą. Ha. Więc co?

Widać chcę za dużo.
No i?

♪ na okrągło OST „Metro”

Dziewczyna przechodnia

1 komentarz

Lejgo_inc (19:49)
to byl chyba raczej mikroszkop
Lejgo_inc (19:49)
taki mały niemiec
joaa (19:49)
pierdolisz :> (cytat! :D)
Lejgo_inc (19:50)
cytat? z kogo?
joaa (19:50)
z ‚psów’ :>
Lejgo_inc (19:50)
znowu „z kamerą wśród zwierząt” oglądałaś??
joaa (19:50)
jakie „znowu”. nigdy w życiu :P
joaa (19:51)
ale nie. kumple z klasy mnie namówili :D
Lejgo_inc (19:51)
psy to juz klasyka
joaa (19:51)
wiem :>
joaa (19:51)
dlatego u nas na lekcjach i przerwach lecą teksty typu „pierdolisz moją kobietę”
joaa (19:51)
„na pohybel czarnym i czerwonym”
joaa (19:51)
„bo to zła kobieta była” XD
Lejgo_inc (19:52)
kurde, za moich czasow (i teraz tez) to sie to tez cytowalo, ale lepiej sie sprzedawały cytaty z Barei
Lejgo_inc (19:52)
skądinąd tez zwierzątka panowały „miś” na ten przykład :D
joaa (19:52)
teraz panują „kaczorki”, wiesz? :>

W Karpaczu było zajebiście. I ‚zapomnienie’ przyszło jakby szybciej. Bo przecież miłości nigdy nie było, nas nie było…
Tak jak obiecałam, prawie cały czas spędzałam z chłopakami. Mówiłam, że coś wymyślę :>
Jeśli usłyszycie jakieś plotki o tym, że rozpinałam P rozporek zębami, nie wierzcie im. Wcale NIE zębami :P
(Tak, to znaczy, że się działo ;) )

♪ Lenny Valentino Chłopiec z plasteliny

Di end

4 komentarzy

Niewypowiedziany ani nienapisany.
Ale przecież „yntelygętna” jestem. Zorientować się potrafię i pokojarzyć parę rzeczy też

Wady. Wady. Wady. Wady. Wady. Wady.

I jest łatwiej.
(A może jednak klinem?)

Jutro jedziemy do Karpacza. Łuhuu!!
Dlaczego dziewczyny „nie mogą” być w pokojach z chłopakami? Przecież najwięcej się będzie działo właśnie u nich!
Już ja coś wykombinuję :>

(Jednak optymistyczna wyszła)

♪ Tina Turner I ain’t missing you at all

PS: I udajmy, że tych łez w Krakowie nie było.


  • RSS